سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ جمعه 20 / 7 / 1390برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

 

ترانه علیدوستی اعلام کرد همسرش نه تاجر است و نه مقيم لندن و نه چند سال از او بزرگ‌تر!
متن خبر سرشار از تخيلات شرم‌آور نويسنده‌ درباره شخصی‌ترين وجوه زندگی من است

انتشار وسیع خبر ازدواج ترانه علیدوستی در رسانه‌های مختلف و سایت‌ها با واکنش دیرهنگام اما قاطع این بازیگر محبوب و توانای سینما مواجه شد. متن يادداشت ترانه عليدوستی در این زمینه بدين شرح است:

"چند هفته‌ای در سفر بودم و به تازگی متوجه شدم در غيابم متن بالا‌بلندیی در رابطه با زندگی خصوصی من در رسانه‌ها منتشر شده است. اين متن كه ظاهراً از روی حسن‌نيت است، در باطن سرشار از تخيلات شرم‌آور نويسنده‌اش درباره شخصی‌ترين وجوه زندگی من، از جمله نوحه‌سرايی در مورد مرگ برادرم، و نشر اكاذيب مطلق درباره همسرم.

همسر من نه تاجر است و نه مقيم لندن است و نه چند سال از من بزرگ‌تر است. تعجب می‌كنم از ديگر دوستان مطبوعاتی‌، كه بدون توجه به حريم خصوصی افراد و بدون ذره‌ای توجه به صحت و سقم اين حواشی، با تيترهای شورتر از متن خبر، به چنين نشرياتی در ترويج فرهنگ دروغ‌پراكنی و سرک كشيدن در حيطه خصوصی افراد كمک می‌كنند.

با توجه به آنچه عرف جامعه ما در رعايت حريم افراد اقتضا می‌كند. در اسرع وقت برخورد لازم را با منبع اين خبر-كه خانواده‌ام را بسيار رنجانده است-خواهم كرد.

همين جا از وب‌سايت‌ها و نشريات معتبر سينمايی صميمانه خواهش می‌كنم در انتشار مطالب اين نوع مجلات بيشتر دقت كنند. چرا كه در شان آن‌ها و خواننده‌های‌شان نيست كه رسانه اخبار دروغ باشند. همچنان كه انتشار هر نكته‌ای درباره زندگی خصوصی هنرمندان بدون اينكه آن‌ها فرصت تاييد آن را داشته باشند بسيار غير‌اخلاقی است..."


منبع : پارس توریسم


( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.